BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 2, 2011

swee dream ;)

jyeaahh,ok..sepanjang beberapa hari ni aku selalu dapat mimpi2 yg best and woderful,hha...dalam mimpi tu ibarat satu cerita yang bersambungan episodnya..sebab sejak akhir2 nie aku asyik mimpi benda yg sama je..tapi mimpi nie sweet sngt mcm dlm cerita DONGENG..hhee..nsib baek la x mmpi yg bukan2 ke,merepek ke,seram ke..eeee itu mmg aku xnk la..yg bestnya dlm mimpi nie aku jadi seorg PUTERI yg tinggal bersama RAJA dan PERMAISURI di satu negara yg aku pn xpsti dkt mane...tapi itu aku x kesah sebab RAJA dan PERMAISURI dlm mimpi aku tu ialah parent aku iaitu ABAH and MAMA..hee.. :) ok,kalau nak diceritakan mmg la pnjg ceritanya..tapi xpe..kalau aku rajin aku bagi thu la kt korang story dlm mimpi aku nie ok,tata..muahh ;)

Thanks for reading . Good Luck to all SPM candidates :)