BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 30, 2011

kawan atau lawan? ;0


ok,hari nie mau update blog yg lama tak bukak nie..huu msti dah berhabuk ken?..
yelaa..asyik bz jea masa tak mengizinkan dan juga disebabkan faktor kemalasan untk update.. ;p
hri nie mau share something skit..pasal persahabatan..semua orang ada kawan,kawan karib,geng,dan sahabat..rmai yg kata 'kawan ketawa ramai tapi kawan menangis belum tentu ada'.. mybe betul and kebnyakannya realitinya mmg mcm tuu..so,aku harap persahabatan aku dngn kawan2 yang laen kekal smpai bila2..tanpa diaorg aku mybe sunyi and xde tmpat share masalah atau xde tmpat untk happy2..
dalam dunia nie semua orang tak perfect termasuk aku sendiri..semua orang ada kelebihan dan kelemahan diri..tapi kelemahan diri tuulaa yg bt aku kdg2 sakit hati dgn sesetngah 'kawan' yg suka fitnah and kutuk aku maki hamun aku berbagai..tapi  bila time susah mula laa terhegeh2 datang cari aku minta tolong..bila diingatkan balik mcm pfhhhh jea..shit betul -,-  aku bukannya nak mengungkit atau tak ikhlas tapi disebabkan perangai sesetengah hamba allah nie yg suka tabur fitnah kt  orang and tak boleh tgok org laen senang..aku pn tak tau apelaa yg best sangt dok bt fitnah2 bagai kt org laen trmasuk kawan sendiri..aku harap diorg sedar dan insaf sebelum org yg difitnah tu tak kan  maafkan sampai bila2..




Thanks for reading . Good Luck to all SPM candidates :)