BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 12, 2012

earthquake :'(

 

semalam,tiba2 aku dikejutkan dgn berita gempa bumi dekat Acheh,Indonesia...and then tahap gegarannya 8.6 frequency..omg !! mmg kuat..gegarannya kuat smpai ade terasa sikit gegarnye dekat Malaysia daerah utara iaitu Perlis,Penang,Kedah,Perak,Selangor..firstly aku mmg terkejut l;a sbb tiba2 jea jd mcm nie :'(  time gegar tu waktu ptg dlm pkul 4 lebeyh mcm tu..tapi time tu aku tak rasa apa2 lg sbb tngah kuar dgn mama..then bila blk rumah,aku lepak dgn shera..bila tngh lepak2 tetiba ktorg ada rasa gegar2 ..mmg terasa kot >.<  2 kali pulak tu..serius ktorg takot...time mlm pulak hujan lebat,gurh lagi..perhhhh!mmg cuak bak hang..aku hanya mmpu tawakal dan brdoa supaya dijauhkn dari malapetaka..mgkin dunia sudah tua,hanya tunggu masa nak musnah segalanya...ini tanda2 kiamat dan Allah mmperingatkan kepada umatnya supaya bertaubat kepada-Nya sebelum terlambat..aku harap pintu taubat masih terbuka untukku untuk berubah kearah kebaikan suatu masa ini..amin :')

Thanks for reading . Good Luck to all SPM candidates :)