BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 11, 2012

Egokah aku??

Untuk waktu sekarang nie,aku memerlukan masa untuk bersendirian tanpa gangguan..kadang2 ada terfikir mengapa aku ditinggalkan begitu sahaja?puas menunggu untuk sesuatu hubungan yg munkin berlaku tetapi sebaliknya kau bermain dan menipu aku..cukup2 la dulu pernah dipermain kan..dan kini sekali lagi dipermainkan..aku bukannya boneka untuk diperlakukan seperti itu ..sekarang..hati aku sudah tertutup untuk menerima sesiapa mungkin..masih adakah sinar yg mampu membuka hati ku?mungkin ada suatu hari nanti tetapi hati ku agah susah untuk mempercayai sesiapa..aku pun tidak tahu mengapa..mungkin sudah serik dengan permainan ini..kadang2 aku rasa terlalu ego dengan semua ini tetapi aku yakin itu adalah jalan yang terbaek untuk menenangkan diri untuk waktu sekarang nie..terima kaseh Z,disebabkan kau aku jadi begini. :')
Thanks for reading . Good Luck to all SPM candidates :)